אתר תדמית- אם אתה לא שם, אתה לא קיים

בעולם שכל כולו אינטרנטי, החל מהיכרויות ועד למהפכות, חשיבות אתרי התדמית לחברות בישראל ובעולם כולו היא מכרעת. אין היום כמעט בעל עסק שמכבד את עצמו שאין לו אתר תדמית באינטרנט. הקונספט הוא פשוט: גם בחברה בישראל, כמו במרבית העולם המערבי, חיפוש תוכן ומידע נעשה רובו ככולו באינטרנט. כדי להרוויח כדאי להיות נגיש וזמין ללקוחות פוטנציאליים. גולשי האינטרנט הם פלח שוק אדיר שמרביתו בעל פוטנציאל רכישה והשקעה כספית. כדי שהמוני בני-האדם שגולשים באינטרנט באופן קבוע יחשפו לחברה שלך, לעסק שלך, למוצרים ולשירות שאתה מציע, אתה חייב לחשוף את עצמך בעולם התוכן המקוון. חשיפה מקסימאלית שווה רווחים מקסימאליים.

אז מהו למעשה אתר תדמית?

אתר תדמית הוא בשפה העממית "אתר הבית" של חברה שלך, העסק שלך. 
עסקים רבים בוחרים לבנות אתר תדמית ניתן למצוא אינפורמציה מקיפה לגבי החברה עצמה: השירותים אותם מציעה החברה, מספרי טלפון ליצירת קשר, מוצרים אשר היא מספקת, מקימי החברה, מנהליה והצוות המקצועי שלה. באתר תדמית לרוב יהיה "דף בית" שיכיל את הפרטים הכלליים לגבי החברה ושירותיה וממנו יצאו קישורים לדפים נוספים עם אינפורמציה נוספת ממוקדת יותר. אתר תדמית מטרתו להציג את בית העסק ואת "הפנים" של החברה כך שמי שנחשף לאתר התדמית ירצה לדעת ולקבל עוד מידע. מטרתו העיקרית של אתר תדמית היא למשוך לקוחות ולספק מידע.

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית חשובה ביותר לכל חברה ועסק בישראל. למעשה אם לא תהיה קיים בדפדפני האינטרנט, כאילו אינך קיים כלל. בניית אתר תדמית היא תהליך שדורש חשיבה ותכנון שכן לרוב  אתר התדמית ישקף את העסק עצמו, על משקל  "תראה לי את אתר התדמית שלך ואני אראה לך מי אתה". בזמן בניית אתר התדמית חשוב לזכור מי קהל היעד אליו מכוון אתר התדמית, וכן להיות מודעים למתחרים בשוק ולנסות להציג פן מעניין ויוצא דופן. אתר תדמית טוב יכיל תמונות, מספרי טלפון ותוכן רלוונטי ומעניין. חשוב לזכור – בסופו של דבר הכל טמון באריזה ובאופן הצגתם של הדברים.

בחזרה לדף מאמרים