כל בעל עסק יודע שכדי לשרוד בשוק, בכדי להציג עצמו ללקוחות ובכדי להיחשב יעיל, עליו להשקיע בביצוע בניית אתר תדמית לעסק שלו, שיאפשר לעסק שלו להישאר בתמונה ולהיות רלוונטי. לקוחות רבים מתלוננים על כך שקשה להם למצוא באינטרנט את המידע שדרוש להם. עוד נטען כי מרבית האתרים מתרכזים בביצוע מכירה של המוצר או השירות אותו הם מציעים, ופחות במתן מידע הדרוש ללקוח. הדיעה הרווחת כיום היא פשוטה מאוד – ככל שבעל עסק יספק יותר מידע הקשור בתחום העיסוק שלו, כך תיווצר הנעה של הלקוח לפעולה – אם זה לחיפוש אחר המוצרים או השירותים שהעסק מוכר, אם זה לפנות אל העסק, לחפש אודותיו בגוגל – כל פעולה שתעיד על ענין של הלקוח בעסק שלך, היא פעולה חיובית ומקדמת.
בשורה התחתונה מדובר פה על עלות מול תועלת – עלות בניית אתר תדמית היא נמוכה יחסית לתועלת שהלקוח יפיק ממנו, וכתוצאה מכך – גם העסק העומד מאחוריו.

הצבעה ממוקדת על היתרונות העומדים מאחורי בניית אתר תדמית


בניגוד לבניית חנות וירטואלית המכוונת למכירת מוצרים אונליין - בניית אתר תדמית מיועדת לאפשר לבעלי עסקים להשתמש באתר שבנו, על מנת לקדם את תדמית החברה וליצור לעצמה מוניטין מסוים. בניית אתר תדמית במקרים כאלה הינה כבניית חלון הראווה אל העסק והאנשים שמאחוריו, וככזו חייבת לייצג אותם בצורה איכותית ומקדמת.  
בניית אתר תדמית מאפשרת את הצגת בית העסק באופן רציף, ללא הגבלת הצופים וללא הגבלת זמן, מאפשרת לו להתעדכן באופן תדיר וקל, בכך מאפשרת לשדר חדשנות ועדכניות של העסק ושל המוצרים או השירותים שהוא מוכר. ואחרון – בניית אתר תדמית מהווה אמצעי תקשורת בלתי אמצעי בין העסק ללקוחות שלו, על כן "צור קשר" הינו אחד הדפים היותר חשובים בו.
 
ו...עוד כמה דברים חשובים לגבי בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית, משמעותה בניית אתר קטן מבחינת ההיקף שלו, בן לא יותר מ-10-15 דפים. אין צורך ביותר מזה, היות והאתר התדמיתי לא מנסה למכור משהו, אלא רק להציג את העסק, את האנשים שמאחוריו, ולעודד לקוחות לפנות אליו באמצעים פשוטים וקלים. להלן עוד כמה דברים שצריך לשים אליהם לב בעת בניית אתר תדמית :
  1. אתר תדמית אינו אתר מכירה. נקודה, סימן קריאה, הדגש. בניית אתר תדמית אינה כוללת כל אלמנט מכירתי שהוא, גם לא באמצעות מסרים סמויים. המטרה של בניית אתר תדמית היא להציג את המקצועיות של העסק ושל העומדים מאחוריו, ולספק ללקוח מידע מסודר שלא יוכל למצוא בשום מקום אחר. עם זאת, מותר לכלול את שם המוצר פעם או פעמיים, ומותר לכלול לינקים (מעטים!) לאתר המכירה של העסק.
  2. בניית אתר תדמית צריכה לכלול טקסטים הכתובים בשפה פשוטה, ולהיזהר בשימוש בז'רגון מקצועי מדי. ביטויים מקצועיים "לייט" יתאימו מצוין (וגם יעידו על רצינות ומקצועיות).
  3. בניית אתר תדמית תיעשה בקיצור, ללא טקסטים ארוכים ומתישים ללקוח. ככל שהמסר יהיה קצר יותר, המידע ממוקד יותר, כך האטרקטיביות של האתר תעלה. בדוק.
בחזרה לדף מאמרים