חנויות קונספט באינטרנט – חנות וירטואלית חדשה וחוויה על חושית

חנות קונספט לממכר טבעות אירוסין, חנות קונספט ללבני נשים במידות גדולות, חנות קונספט לתיקי נשיאה ללפטופים – בשנים האחרונות חלה גדילה משמעותית בחנויות הקונספט המוצעות לציבור הרחב, וללא ספק מדובר בהצלחה כבירה. חנויות הקונספט מספקות ללקוחותיהן חווית קניה שונה, המתייחסת לצרכים הנקודתיים שלהם, וגורמת להם להבין שהגיעו למקום הנכון. כעת, הגיע תור חנויות הקונספט להיכנס גם אל האינטרנט הקרוב לביתנו, ומפה לשם אנו נחשפים להקמת חנות וירטואלית חדשה אחת אחרי השניה, המהוות בדיוק את חנויות הקונספט המוכרות והטובות.

מהי חנות וירטואלית חדשה , המכונה גם "חנות קונספט וירטואלית"? 

על מנת להבין את מהות חנות וירטואלית חדשה, חשוב להתחיל דווקא מהבנת חנות קונספט מהי. חנות קונספט היא למעשה חנות דגל, המוקדשת למוצרים של מותג אחד בלבד, שיכול להיות מותג בינלאומי מוביל או מותג ישראלי קטן של מעצב חדש כלשהו, המעוניין לפתוח חנות וירטואלית חדשה. חנויות קונספט הם כלי שיווקי רב עוצמה, המהווה מוקד משיכה ללקוחות ראשית בשל חדשנותו.

מטרתה של חנות וירטואלית חדשה, הממותגת כחנות קונספט אינה מתמקדת במכירה בלבד, כי אם במשיכת הלקוח אל המותג, ויצירת חוויית קניה שונה לחלוטין עבורו, גם כשמדובר באינטרנט ולא בחנות פיזית של ממש. מטרתה של חנות וירטואלית חדשה שכזו היא הגברת הקשר עם הצרכן, ומתן תחושה כי ליין המוצרים בחנות הוא בדיוק זה שחיפש,. לפיכך כדאי כבר שיכין את כרטיס האשראי.

חנות הקונספט המהווה חנות וירטואלית חדשה, מציעה למבקריה חוויה שהיא הרבה יותר מסתם אתר קניות – בניית חנות וירטואלית חדשה המתמקדת במותג או בקו מוצרים יחיד כוללת בניית מערך ויזואלי שלם של חוויות – סרטי פלאש תדמיתיים, קבצי שמע המכניסים את הלקוח לאוירת המותג, ומגוון שירותים נוספים המגבירים את הזהות של הלקוח עם המותג, דוגמת משחקים, אפליקציות, אפשרות להורדת קבצי תמונות או מדיה המשוייכים למותג, וכמובן – כל חנות וירטואלית חדשה שכזו תכיל חיבור לרשתות חברתיות מובילות, הווה אומר פייסבוק, טוויטר, ואחרות, ותשתמש בהם על מנת לחזק את הזהות של הלקוח עם המותג המדובר.

סיכום היתרונות בהקמת חנות וירטואלית חדשה הממותגת כחנות קונספט


1. חנות וירטואלית חדשה, המתמקדת במותג או בליין מוצרים יחיד, מאפשרת להעביר ללקוח את פילוסופיית המוצר והמותג, ואת העולם העיצובי השלם העומד מאחוריו.

2. חנות וירטואלית חדשה המתמקדת במותג או בליין מוצרים יחיד, מאפשרת העברת מסרים תדמיתיים אודות חוזק המותג ועוצמתו, וכן לסמן מובילי דעת קהל העושים בו שימוש. 

3. בעת ביקור באתר חנות וירטואלית חדשה ניתן להיחשף לכל סוגי המוצרים של המותג, גם פריטים נוסטלגיים או שרק פלח אוכלוסייה מצומצם ימצא בהם ענין. בחנויות אלה ניתן יהיה למצוא גם פריטים של המותג שמחירם גבוה במיוחד, שאין עלות כלכלית להחזקתם בחנויות פיזיות רגילות. 

4. יתרון משמעותי נוסף – פתיחת חנות וירטואלית חדשה העוסקת במותג אחד או בליין מוצרים יחיד, מעידה על חוזקו של המוצר או הליין, ומושכת לקוחות פוטנציאלים לצרוך מאותו מותג עוצמתי.
בחזרה לדף מאמרים