על מנת להגיע לתמחור מדוייק של הקמת חנות וירטואלית חדשה, עלינו להתייחס למספר גורמים שייקבעו את המחיר של החנות. מובן לכל הדעות כי חנות מקוונת היא עסק לכל דבר, פניי העסק שלך, לכן אין לזלזל באף רגע ביכולות ובביצועים של תוכנת ההפעלה של חנות וירטואלית, ולהקפיד לדרוש את כל הפרטים והמידע עוד בטרם תחילת תהליך הבנייה של האתר.

אילו מאפיינים עיקריים ייקבעו את המחיר של חנות וירטואלית?

- התקנה ופתיחת חשבון בשרתי החברה. הרבה חברות נוטות לחייב את הלקוח עבור דמי "פתיחת חשבון לקוח" - אנו בשופסיסטם CMS, לא מחייבים את הלקוח עבור שירות זה.
 - התקנת חנות וירטואלית בכמה שפות. אם מראש ברצונך לפנות לכמה קהלים דוברי מספר שפות שונות, עליך להודיע על כך לצוות הטכני שלנו, על מנת להכין את האתר לאפשרות לקבל שפות נוספות. הוספות שפות נוספות כרוכה בעבודה בבסיס הנתונים של התוכנה.
 - עלות עיצוב האתר על ידי מעצב גרפי מקצועי.
 - תוספת עבור פיתוח מודולים מיוחדים שלא קיימים במערכת. הרבה פעמים לקוחות שלנו רואים מודולים מיוחדים באתרים אחרים וחושקים לשים שיטה דומה בחנות שלהם, דבר זה אפשרי וכרוך בתשלום נוסף.
 - עלות העלאת תכנים ומוצרים לאתר. ניתן להעביר למנהל האתר את כל המידע, המוצרים והמאמרים המקצועיים, על מנת להכין דפי תוכן, קטגוריות ופרסום מוצרי החברה בחנות הוירטואלית החדשה.
בחזרה לדף מאמרים