שלושת המושגים שחייבים להכיר טרם הבנייה של חנות וירטואלית הם: אתר אינטרנט פשוטפשטות  אתר אינטרנט מהירמהירות   אתר אינטרנט אמיןאמינות
המסחר האלקטרוני הינו מהיר ודינאמי הרבה יותר ממה שהכרת, והוא יצריך ממך התמצאות בתחום העסקי של באינטרנט 
והכרות עם המתחרים שלך, שכן האתר שלך ייחשף למאות ואלפי גולשים, אך הוא לא יהיה לבד בזירת האינטרנט.

המסחר האלקטרוני ברשת האינטרנט מתבצע מדי יום על ידי מיליונים גולשים בעולם. עסקים עם חנות באינטרנט נהנים מחשיפה למאות מיליוני לקוחות פוטנציאלים בעולם, עם עלויות תפעול נמוכות, במשך כל שעות היממה. קיימים מאות אלפי מוצרים בחנויות וירטואליות בזה רגע ממש, והאתר שלך חייב להשאר תמיד מעודכן למוצרים חדשים, לרמת מחירים ולשירותים המוצעים ללקוחותיך. 
בעולם האינטרנט, עדכון אתר אינטרנט הוא דבר חיוני. עדכון אתר אינטרנט נעשה בקלות בעזרת אתר אינטרנט דינאמי, וכאן באה לידי ביטוי הפשטות של ניהול תוכן דינאמי. תוך כמה לחיצות בלבד, תוכלו להוסיף, למחוק ולעדכן את המידע והמוצרים באתר שלכם
החנות הוירטואלית שלך תמיד תעבוד, ללא הפסקה, לכן עליך להיות מוכן/ה לכך שלקוחות יפנו להתרשם ולרכוש את המוצרים שאתה מוכר בחנות שלך באינטרנט בכל שעה ובכל ימות השבוע. 
במציאות של היום, החזקת חנות וירטואלית זה לא רק כדאי, אלא חובה אם הינך רוצה שמוצריך ושירותיך יהיו חשופים למספר בלתי מוגבל של לקוחות, מכל הגילאים בכל שעה, ובכל מקום בעולם.


היתרונות של חנות וירטואלית והמסחר המקוון ברורים:
 ביצוע עסקאות מקוונות במהירות ובנוחות.
חשיפת לקוחותיך למוצרים נוספים ולא רק למוצר אותו הם חיפשו.
הגולש בחנות וירטואלית נחשף למספר רב של דגמים ומבצעים.
עלויות התפעול של חנות וירטואלית אפסיות לעומת חנות פיזית. אין שכירות, אין ארנונה ואין מס שילוט!


חברת שופסיסטם קיימת מאז שנת 1999. אלפי חנויות וירטואליות eSystem קיימות בישראל והן מבצעות מחזורי מכירה במיליוני שקלים מדי שנה. 

המסחר האלקטרוני:

"מסחר אלקטרוני הוא מסחר המתבצע באמצעות תקשורת בין מחשבים, דרך רשת האינטרנט, הדואר האלקטרוני, או באמצעות סוכנים אלקטרוניים. הוא יכול להתבצע בין שני אנשים פרטיים, שכורתים את החוזה באמצעות דואר אלקטרוני; הוא יכול להתבצע בין ספק לצרכן, שרוכש מוצרים ברשת האינטרנט; והוא יכול להתבצע בין שני גופים עסקיים, שקושרים את העסקה ביניהם באמצעות תוכנות מחשב, ללא מעורבות של גורם אנושי בכריתת החוזה.למסחר האלקטרוני יתרונות רבים: הוא מאפשר כריתת עסקאות במהירות וביעילות, תוך הפחתת עלויות כריתת העסקה. הוא מאפשר חשיפת הצרכן למגוון רב של מוצרים, יצרנים ומשווקים, ופותח שווקים חדשים, שבעבר לא היו נגישים, למשווק או ליצרן. בכך הוא תורם להגברת התחרות ולהוזלת המחירים מחד, ולהגדלת המכירות והרווחים מאידך. המסחר האלקטרוני תורם לא רק להפצת מוצרים חדשים, אלא גם להפצת רעיונות חדשים, ובכך הוא תורם גם להגברת הדמוקרטיה, לחיזוק חופש הביטוי ולהעשרת עולמו הרוחני והתרבותי של האדם...."
מתוך אתר משרד המשפטים

בחזרה לדף מאמרים