אם הינך מחפש לשדרג את החנות הוירטואלית שלך, הגעת למקום הנכון. הנתון שבטח ידוע לך, הוא שקיימות אלפי חנויות וירטואליות בארץ ובעולם, המגלגלות מחזורי מכירות של מיליארדי דולרים בכל שנה.
המשימה החשובה ביותר של חנות וירטואלית, היא לבצע מכירות בפועל, בנוסף לתדמית העסק ולמיתוג החברה כספקית רצינית של מוצרים ושירותים. רובן המכריע של החנויות הקיימות בארץ ובעולם, אינן מבצעות את המשימה שלהן כראוי, וזאת מכמה סיבות פשוטות מאוד:

מבנה החנות - המבנה של קוד התוכנה המפעילה את האתר, הוא שלב מאוד חשוב שצריכים לקחת בחשבון בעת בניית אתר אינטרנט בכלל, ובעת בניית חנות וירטואלית בפרט. אתר אינטרנט כבר ואיטי לא ייבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. גלישה בין הקטגוריות תהיה איטית, קישורים ייפתחו בצורה לא נכונה, והאתר פשוט יישעמם (ואפילו יתיש) את הגולש ולא יגרום לא בשום אופן, לרצות לבצע קנייה באתר.

עיצוב החנות הוירטואלית - עוד חלק מאוד חשוב וטקטי במשימת השיווק של מוצרי האתר, היא לגרום לאתר להיות מסוגנן ומעוצב בצורה המקצועית ביותר, על מנת לתפוס את עיניי הגולש ולגרום לו להתמקד במה שאנחנו, כבעלי האתר, באמת רוצים: לבצע מכירה של מוצר. כבעל עסק, הינך בונה חנות וירטואלית על מנת למכור מוצרים ושירותים. אתה לא רוצה שייכנסו אליך לחנות כדי שיגידו "איזו חנות יפה", אם כי הינך מעוניין שייכנסו אל האתר שלך ויגידו "איזה מוצר מגניב!", ובמקרה הטוב שיגידו "בא לי לקנות אחד כזה!".

חווית גלישה בחנות - בדומה לעיצוב נכון של אתר, חשוב לתכנן חווית גלישה נכונה בחנות הוירטואלית. בדומה לשביל המסומן על רצפה בתוך מתחם איקאה (בוודאי שמתם לב שקיים שביל אפור המוביל אתכם דרך כל המחלקות בלי לפספס אפילו אחת), החנות הוירטואלית חייבת להציע ללקוח מסלול רכישה, בהתאם לרצון שלנו, כבעלי עסק, למכור כמה שיותר, בכמה שפחות זמן. לכן, בתכנון מוקדם של חנות וירטואלית, עלינו לקחת בחשבון תמיד את חווית הגלישה, אם מדובר בחנות בעלת מספר קטגוריות ומאות מוצרים, עלינו לדאוג לכך שהלקוח ייראה כמה שיותר מוצרים, גם אחרי שהוא בחר את המוצר שהוא רצה לקנות. ידוע כי מדד הצלחתה של חנות באינטרנט, נמדד ביכולת שלנו (מנהלי האתר) למכור לאחוז הגבוה ביותר של גולשים באתר, אך כאן לא מדובר ביכולת שלנו, אלא ביכולת של החנות הוירטואלית עצמה.

פרסום העסק - פרסום, מיתוג וקידום העסק ברחבי האינטרנט ומחוץ לרשת האינטרנט, הינם חובה לאלו בינינו הרוצים להצליח באמת. הפרסום חייב להתבצע בתוך ומחוץ לרשת האינטרנט. בתחום המכירות באינטרנט, חנות וירטואלית מצליחה, היא חנות המגובה בקמפיינים פרסומיים מצליחים, קידום אתרים משוכלל ולא פחות חשוב, ניהול נכון של משאבי העסק, בתחרות המתמדת על הגולש, שבמקרה שלנו, הוא הלקוח.

הזנחת החנות - המחלה הקשה ביותר שחנות וירטואלית יכולה לחלות בה, היא מחלת ההזנחה של בעל האתר. אתר לא מעודכן, בעל שגיאות ובאגים בתוכנה, ללא עדכון 
מחירים, מוצרים, טקסטים ותמונות, הוא אתר גרוע לכל הדעות. חנות וירטואלית מוזנחת ולא מטופלת כראוי, גם אם מדובר בחנות מעוצבת בצורה הכי יפה, לא תצליח למכור מוצרים כמו שחנות פחות יפה אף מטופלת ומעודכנת. 
הסוד הוא בתחושה. התחושה שאנו מעבירים ללקוח בעת גלישתו באתר, היא שיש "גב" מאחורי האתר. אתר מעודכן ש"מדבר" אל הלקוח, הוא אתר שמכבד את הלקוח ומונע תחושה של זלזול, במיוחד בקרב הקהל הישראלי, שרגיש כל כך ליחס לו הוא זוכה מבעל העסק. לכן מומלץ מאוד, לנצל את האתר הדינאמי על מנת לבצע את כמה שיותר עדכונים וכך לתת תחושה של "רעננות" וכבוד למוצרים ושירותי האתר, וללקוחות שלך גם.

אם הינך מתכנן לשדרג את החנות הוירטואלית שלך, הגעת למקום הנכון. חברת Shopsystem CMS מציעה ללקוחותיה חנות וירטואלית מקצועית, בעלת ממשק ניהול ידידותי, יכולת עדכון וקידום האתר במנועי החיפוש והכי חשוב, את שירות והתמיכה שלא תמצא בשום מקום אחר.
בחזרה לדף מאמרים